Hold nemt styr på medarbejdernes arbejdstid med tidsregistrering

26 august 2020 Cecilie Mortensen

Vil du også gerne, at det skal være nemt, når du skal holde styr på dine medarbejderes arbejdstid? Så kan det godt svare sig, at du får en hjælpende hånd til det. For selv når man er en virksomhed med få medarbejdere, så kan de mange timer i løbet af en måned hurtigt løbe op. Det betyder også, at der kan være mange timer at holde styr på. 

Hvis du tænker, at din arbejdstid kan bruges på meget mere end at optælle timer, så er der en løsning til dig. Den løsning er, at du investerer i et system til tidsregistrering. 

Muligheder med tidsregistrering

Der findes mange forskellige systemer, når du skal registrere medarbejderes arbejdstid. Det betyder selvfølgelig også, at du kan finde et system, som passer lige i de behov, din arbejdsplads har. For at komme med nogle eksempler, kan du finde systemer, hvor medarbejderne kan tidsregistrere gennem internet, intranet, fra mobilen eller gennem terminaler, man får sat op. Tit og ofte tillader disse systemer også, at der kan registreres overarbejde, afspadsering m.m. På den måde kan du nemmere få et samlet overblik over, hvordan de enkelte medarbejdere har brugt tiden. 

Til din fordel kan du også finde systemer, hvor medarbejderne kan notere tid brugt på kunder, forskellige aktiviteter eller ordre. Det er derfor også med at finde lige det system, der bedst muligt kan gøre hverdagen nemmere – for systemet skal nok kunne findes. 

Her kan du starte, når du skal tidsregistrere

Når du skal finde det firma, der skal hjælpe dig med et system til tidsregistrering, er ANCA er godt bud. De har et bredt udvalg af systemer, du kan vælge mellem. Og hvis du præsentere de ønsker, du har til et system, så er chancerne også gode for, at de kan indfri de ønsker. Du kan også undersøge deres systemer her: http://www.anca.dk/

Flere Nyheder