Her finder du en smart måde at tidsregistrere opgaver i virksomheden

Tidsregistrering er et vigtigt redskab for mange virksomheder i dag. Det viser og fortæller, hvad de enkelte opgaver tager at løse, så det giver mulighed for at finde ud om der bliver tjent penge på de forskellige opgaver. Tidsregistrering er et redskab mange forskellige virksomheder og brancher har benyttet sig af i mange år. Det gælder særligt de brancher der fakturer eller afregner en timeløn med kunden. Her kan den pågældende revisor, advokat eller anden medarbejder noterer sig, hvad der er løst i den enkelte sag eller opgave samt notere den tid det har taget.

Herefter kan økonomiafdelingen fremsende en regning til kunden på det udførte arbejde baseret på den tid det har taget at udføre. Helt tilbage i tiden skrev man det hele ned i hånden på et stykke på papir, som blev afleveret videre. Det blev så senere hen digitaliseret, hvor vi har kunne taste det hele ind i et smart online system, som både den enkelte medarbejder kan tilgå samt økonomiafdelingen. Det var en løsning der optimerede det administrative arbejde for alle parter. 

En smartere måde at tidsregistrere en opgave på

Nu har du muligheden for at opdaterer din virksomhed med den nyeste teknologi og en smartere måde at tidsregistrere forskellige opgaver for medarbejderne. Med det nye system, skal du blot udstyre din medarbejder med en chip eller et ID-kort. Herefter kan medarbejderen blot anvende dette, når der skal registreres en tid i system. Systemet kan bruges til mange ting. Blandt andet kan det bruges til at registrere tid for, hvornår dine medarbejdere møder ind og går hjem igen, hvis de er timelønnet. Det er i stand til at blive skaleret op, så det både er ideelt for den lille virksomhed eller den større organisation. Er du blevet nysgerrig på om, det evt. er noget for dig og din virksomhed, kan du med fordel læser mere hos http://www.anca.dk/.