Få styr på dine ordre og aftaler

De fleste der har arbejde med aftaler og ordre ved at det i perioder kan være svært at holde styr på de forskellige ordre og aftaler og ikke begå fejl og enten glemme en aftale eller også kan man ikke finde sedlen hvor ordren stod på. Alt det kan et ordrestyringsprogram afhjælpe. Her er det muligt at få styr på dine ordre og aftaler fra de bliver tastet ind i kalenderen til ordren er udført og der er sendt en faktura til kunden. Ved at få ordrestyring, kan du spare mange penge i form af glade og tilfredse kunder, et mindre varelager og du er bedre i stand til at sende et tilbud af sted.

Et ordrestyringsprogram samarbejder med andre programmer

Hvis du har et ordrestyringsprogram har du mulighed for at få det til at samarbejde med andre programmer. F.eks. regnskabsprogrammer som e-conomic. Det betyder at du med det samme kan lave en regning til kunden og dermed forbedre din likviditet og din bogholder kan bedre danne sig et retvisende overblik. Samtidig kan du få dine leverandører tilkoblet, hvilke betyder at du kan se hvad de har på lager og hvad prisen er. Det betyder at det bliver nemmere at lave et tilbud og også se om det kan blive nødvendigt at vente på en vare eller om der er et alternativ. Hermed kan du også bedre holde dine kunder orienteret om udviklingen eller tilbyde alternativer.

Ved tilbudsgivning er det muligt at se hvad dækningsgraden er og hvad du tjener på en ordre. Det gør det nemmere at lægge til eller trække fra og undgå at give et forkert tilbud som du måske i sidste ende taber penge på. Det kan også betyde, at du finder ud af at du godt kan gå ned i pris og derfor afgive et bedre tilbud.