Chat direkte med et transportfirma

03 marts 2022 anders_lundtang_hansen

editorial

Nu om dage har vi så mange muligheder for at kommunikere hurtigt, og den hurtigste er nok at ringe med telefonen, for selvom det er en gammeldags opfindelse, når man sammenligner med så meget andet, så er det stadig noget af det hurtigste.

Eller er det nu også det?

De fleste mennesker kan bestemt tale og snakke hurtigere, end de kan skrive, men det handler jo også om, at man trykker det rette nummer, at der kan oprettes kontakt, og man ikke bliver afbrudt undervejs.

Derfor ser man da også mange, der ringer over nettet, fordi forbindelse er mere sikker her – og så er det billigere, hvis man skal ringe over lange afstande.

Derfor kan det faktisk nogle gange være hurtigere at chatte, når der er tale om en stabil forbindelse, og der er nogen i den anden ende.

transportfirma

Det er hurtigst at kontakte et transportfirma via online-chat

Dog er der mange firmaer, der holder sig til det med telefon eller mail, og på en telefon kan der være optaget, og hvornår svare de lige på ens mailforespørgsel?

Det er faktisk på den måde, man som firma kan miste kunder, for kunderne kan blive utålmodige, og så leder de efter en anden løsning, og det kunne i denne situation være at lede efter et transportfirma i Binderup.

Derfor skal man være rap til at få fat i kunderne, når de henvender sig, og det gør man bedst, hvis man har en chatfunktion, som der er åben, når de er på arbejde.

Og det er tilfældet med dem, som vi har henvist til.

Så kan man lige hurtigt stille nogle opklarende spørgsmål, eller man kan spørge ind til, hvordan de vil håndtere den forsendelse, som man eventuelt vil vælge dem til at tage sig af for en.

Det kan næsten ikke gøres hurtigere.

Flere Nyheder